سیاسی

اسرائیل چند فرد مسلح را در جنوب سوریه کشت

اسرائیل با نقض حاکمیت سوریه، چند فرد مسلح را در جنوب این کشور از بین برد.

میدل ایست نیوز: ارتش اسرائیل ادعا کرد که شماری از افراد مسلح را روز گذشته در منطقه حمایتی در جنوب سوریه از بین برده است.

به گزارش روسیا الیوم، در بیانیه ارتش اسرائیل آمده است که روز شنبه نیروهای تیپ عتسیونی، شماری از عناصر مسلح مخرب در منطقه حمایتی در جنوب سوریه را از بین بردند.

ارتش اسرائیل اشاره کرد که در منطقه حمایتی در جنوب سوریه فعالیت خواهد کرد و به از بین بردن هرگونه تهدید ادامه خواهد داد.

شبکه الاخباریه سوریه نیز اعلام کرد که بامداد امروز یکشنبه، نیروهای اسرائیلی وارد ریف غربی درعا شدند.

نیروهای اسرائیلی به نقض مکرر حاکمیت سوریه با یورش به جنوب این کشور ادامه می‌دهند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 1 =

دکمه بازگشت به بالا