خبر اولسیاسی

تاکید بن فرحان و روبیو بر اهمیت آزادی دریانوردی در تنگه هرمز

وزرای خارجه عربستان و امریکا در منامه دیدار و بر اهمیت آزادی دریانوردی در تنگه هرمز تاکید کردند.

میدل ایست نیوز: فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان امروز پنجشنبه در منامه میزبان مارکو روبیو وزیر خارجه امریکا بود.

به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان، این دیدار در حاشیه نشست وزرای خارجه کشورهای عضو شورای همکاری و امریکا انجام شد.

دو طرف درباره تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و در راس آن توافق ایران و امریکا و پیشرفت در مذاکرات میان دو کشور رایزنی کردند.

وزرای خارجه عربستان و امریکا بر اهمیت آزادی دریانوردی در تنگه هرمز بدون هیچ محدودیت تاکید کردند.

بن فرحان و روبیو به بررسی تحولات اوضاع در غزه و لبنان پرداختند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا