اجتماعی

بغداد میزبان پنجاهمین دوره کنفرانس کار کشورهای عرب

وزارت کار و امور اجتماعی عراق از میزبانی بغداد از پنجاهمین دوره کنفرانس کار کشورهای عرب در هفته آتی خبر داد و جزئیات این کنفرانس را تشریح کرد.

میدل ایست نیوز: وزارت کار و امور اجتماعی عراق خبر داد که بغداد در تاریخ 27 ماه جاری میزبان پنجاهمین دوره «کنفرانس کار کشورهای عرب» خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، نجم العقابی سخنگوی این وزارتخانه اعلام کرد که این کنفرانس تحت حمایت محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق، برگزار و مسائل گوناگون مربوط به کارگران و بازار کار در جهان عرب بررسی خواهد شد.

العقابی افزود که در این دوره شماری از موارد وارده در دستورکار بررسی می‌شود که در سایه انقلاب تکنولوژی و چالش‌ها‌ و فرصت‌هایی که منابع انسانی با آن رو به رو است، به طور مستقیم بر مسائل حیاتی مربوط به بازار کار و کارگران، تاثیر می‌گذارد.

وی اشاره کرد که در این کنفرانس توازن بین تکنولوژی و نیروی انسانی و نیز اثری که تکنولوژی در ایجاد فرصت کار جدید از آن سخن می گوید، بررسی خواهد شد.

سخنگوی وزارت کار و امور اجتماعی عراق خاطرنشان کرد که در این کنفرانس درباره فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که سازمان کار کشورهای عرب در سال‌های گذشته انجام داده است، گفت‌وگو خواهد شد.

العقابی افزود که در پنجاهمین کنفرانس کار کشورهای عرب، تلاش‌های سازمان در حمایت از کشورهای عضو در مقابله با چالش‌های اقتصادی و اجتماعی از طریق فعالیت‌های مختلف اجرا شده، نمایان خواهد شد.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا