سیاسی

گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و کره جنوبی

وزرای امور خارجه ایران و کره جنوبی تلفنی درباره آخرین تحولات منطقه و روابط دوجانبه گفت‌وگو کردند.

میدل ایست نیوز: چو هیون وزیر امور خارجه کره جنوبی صبح امروز جمعه در تماس تلفنی با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و روابط دوجانبه به صورت تلفنی گفت‌وگو و رایزنی کرد.

وزیر خارجه کره جنوبی در این تماس تلفنی با ضمن استقبال از تفاهم ایران و امریکا برحمایت کشورش از روندهای دیپلماتیک با هدف حفظ صلح و ثبات در منطقه غرب آسیا و امنیت کشتیرانی ایمن تاکید کرد.

وزیر امور خارجه ایران نیز همتای کره‌ای خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفت‌های حاصل‌شده در اجرای تفاهمات مورد توافق و رایزنی‌های انجام‌شده در این چارچوب قرار داد.

وزرای خارجه دو کشور همچنین با بررسی آخرین تحولات دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی، بر ضرورت تداوم رایزنی‌های سیاسی و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.

منبع
سید عباس عراقچی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + دو =

دکمه بازگشت به بالا